Krótkie włosy? Obecne!

Wczoraj o godzinie 18:30 zostało popełnione przestępstwoNa mojej głowie!
Oto jak się prezentuje :





O włosach opowiem więcej kiedy indziej, jak na razie mogę powiedzieć tyle, że świetnie same się układają, są MEGA wygodne i już wiem, że za nic nie zamieniłabym je na długie włosy. Muszę się jeszcze tylko do nich przyzwyczaić. :)

Podobam Wam się w takim wydaniu?

P.S.: Z całego serducha dziękuje za udzielanie się pod poprzednią notką! Jesteście kochani! :)

Buziaki! :*

Komentarze

  1. Wygląda ok:) Choć nie wiem czy nie masz trochę za długiej tej jednej strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. do Twojej buzi i tych wyrazistych oczysk taka fryzurka pasuje jak ulał :)
    udana metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie w takich włoskach wyglądasz ;)
    A kiedy nowy filmik, na blogu czy YT ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu może już coś niedługo się pojawi, jutro jadę na zakupy, tak więc może jakiś mały haul. :)

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba! choć u siebie bym się chyba nie zdecydowała na takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci pasuje! A jaką farbą farbowałaś włoski?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :* Farba to Joanna, Naturia Color odcień Dojrzała wiśnia, a rzęsy malowałam tuszem Oriflame Wonder. :)

      Usuń
  7. P.s. Masz śliczne oczęta i rzęsy. Jakim tuszem tak pięknie je wymalowałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna fryzurka , rzeczywiście bardzo ładnie Ci :) P.s dostaniesz kopa bo nie nagrywasz filmików ;\

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja Cie nie będę kłamać: moim zdaniem masakra, postarzyłaś się strasznie, i do kształtu twarzy wogóle Ci to nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ masz przepiękne, wielkie oczyska! :)
    Fryzura zadziorna i ładnie podkreślająca kształt twarzy, choć zupełnie nie w moim guście - uwielbiam długie, wypielęgnowane włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej ocenie przy krótszych włosach zrobiłaś się w buzi bardziej pulchna..

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie. Do twarzy Ci w krótkich włosach + ten cudowny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo... inaczej zupełnie, jeszcze nie jestem przyzwyczajona, więc nie ocenię czy dobrze czy źle. Na pewno jest to coś innego :)
    Ja też prezentuje swoją nową fryzurę w zdjęciach na blogu, może nie z każdej strony, bo jestem lekko przerażona krótkością tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie, ładnie, bardzo Ci pasuje :) miłego noszenia krótkich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czytając poprzedni post, myślałam: co ta wariatka znowu wymyśliła? ale teraz twierdzę, ze TO JEST TO! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pyza się z ciebie zrobiła ;) masz na okrągłą twarz do takiej fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj kochana, jakie przestępstwo?! Wyglądasz genialnie :D. Totalny pozytywny zawrót głowy!

    OdpowiedzUsuń
  18. koniecznie powiedz jakiej farby używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Noooo ja jestem zachwycona :))) Ślicznie Ci w tej fryzurce! I najważniejsze, że sama jesteś zadowolona! :) A na pewno się przyzwyczaisz, prędzej czy później. Ehhh muszę się w końcu zdecydować chociaż na podcięcie, bo Ci zaczynam "zazdrościć" takich krótkich włosków, o ile łatwiejsze jest z nimi życie :) A z drugiej strony jakoś tak... No nie wiem, całe życie mam długie... Jaka trudna decyzja hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetne włosy i ładnie Ci w długich i w takich krótszych też. Ale do tej mody z wygolonym bokiem się za nic nie przekonam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łaaaaaaał! WYglądasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super :) Takie zmiany dobrze działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, pięknie wyglądasz! :) Baaaardzo trafiona metamorfoza.REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciecie super - mas sliczne rysy a ta fryzura je podkresla. jednak kolor... jestem na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :* Kolor niestety mi zblakł... taki urok czerwonych włosów, często trzeba farbować, a ja jeszcze szukam tej idealnej czerwonej farby, która mnie nie podrażni i zostawi mi trochę włosów na głowie. Szukam dalej. :P

      Usuń
  26. Rewelacja! Cudnie w tej fryzurze wyglądasz, bardzo do Ciebie pasuje! Straaaaasznie mi się podoba :) i nawet to wygolenie teraz tak nie razi ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie nie nie, twoja twarz wygląda x3 pulchniej.

    OdpowiedzUsuń
  28. jest przeuroczo, aczkolwiek już uprzedzam: będziesz bardzo, baaaaaaaaaardzo żałować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu miałabym żałować? Jak na razie, nie mogę się przyzwyczaić, że nie mam czego przerzucić na bok i związać, ale tak jestem zachwycona. :)

      Usuń
  29. gdybym ja miała odwagę na taki ruch ;) świetana fryzura, ale rzęsy o jaaa jakie rzęsy piękna *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜