Moja młoda, piękna mama lat 43! - Makijaż ożywiająco-odmładzający.

Nie mam pojęcia dlaczego do tej pory nie pokazałam Wam jeszcze tego makijażu. Robiłam go jakieś 2-3 miesiące temu, i przypomniałam sobie o nim wchodząc na moje konto maxmodels.
  • Jak już kiedyś wspominałam - mama ma zrobione permanentne kreski, które moim zdaniem ją szpecą . A żeby było śmiesznie, trzymają się tak dobrze, że podejrzewam, iż kolejne 4 lata będzie musiała czekać aż zejdą całkowicie.
  • Dodatkowo mama ma wiele blizn potrądzikowych, które zostały jej z okresu dojrzewania. W tej chwili, kiedy kosmetyka posunęła się na tyle do przodu, może z nimi walczyć, ale wiadomo, że efekty można obserwować z biegiem lat, a nie tygodni.
  • Gdyby tego było mało w ostatnim czasie jej brwi bardzo się przerzedziły.
  • A zmęczenie i stres spowodowało, iż jej cera stała szarawa


Dlatego też, robiąc jej makijaż, skupiłam się na tych wszystkich punktach, aby uzyskać zadowalający Nas obie efekt. Oto co z tego wyszło:


Mamuśka odmłodzona, ożywiona - mamuśka zadowolona. :)


Nad brwiami popracowałam z jednym z cieni z paletki Sleek AuNaturel.


Kreski, przy okazji zakrywania cieni pod oczami, pokryłam dobrze maskującym korektorem Eveline ArtScenic.


Postawiłam na dość mocno kryjący podkład L'oreal True Match N1.


Na policzki zaaplikowałam róż Mac Desert Rose oraz na szczyty kości policzkowych, łuk kupidyna i nos nałożyłam rozświetlacz Revlon ColorStay Brighten.


Na powieki nałożyłam matową biel z Inglota i delikatnie przeciągnęłam po nim pigmentem również Inglota nr 30.
Rzęsy mocno wytuszowałam mascarą Astor Big & Beautiful Boom!


A na usta położyłam kombinację paru pomadek i pokryłam to bezbarwnym błyszczykiem Mac Clear LipGlass.
Twarz lekko wykonturowałam bronzerem Honolulu z W7.


Często mówi się, że osobom, które mają nierówności na buzi, zmarszczki, nie powinno aplikować się rozświetlacza, ponieważ podkreśla on każdy defekt, a osoby starsze powinny unikać ciemniejszych produktów do ust... Moim zdaniem, makijaż to nie matematyka i nie powinniśmy trzymać się kurczowo z góry narzuconych reguł. 

Jak widzicie rozświetlenie, które zafundowałam mamie wpłynęło na cały makijaż bardzo korzystnie, a ciemniejsza szminka zrobiła krok milowy do ożywienia jej twarzy i właściwie to ona jest głównym punktem całego makijażu.

Także pamiętajmy, że makijaż to eksperymenty i dobra zabawa. :)

Jak Wam się podoba moja praca? 
Chcecie więcej makijaży na mojej mamie? 
Piszcie koniecznie, każdy głos jest dla mnie ważny! :)

Komentarze

  1. Cudownie! Promiennie, świetliście i... bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mamę to Ty masz zacną *.* pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany makijaż, wydobył to, co najlepsze z Twojej mamy (:

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie :) bardzo fajnie dobrana pomadka

    OdpowiedzUsuń
  5. tak chcemy więcej :D Mamuśka wygląda na 25 lat! :D a makijaż genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no... z 15 lat mniej na pewno!!! Cudownie wygląda Twoja mama! Zresztą przed makijażem też jej niczego nie brak, ma bardzo ładną cerę:)
    Chętnie oddałbym się w Twoje ręce... Mam 45 lat i brakuje mi takiej córki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mama wygląda fantastycznie :) młodo, świeżo!
    brwi to tutaj kluczowy element!

    wydobyłaś naturalne piękno

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja mama wygląda fantastycznie bez makijażu, ale w makijażu wygląda na 20-kilka lat! Dobra robota :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze bardzo duża różnica pomiędzy zdjęciem nr 1 a nr 2 na ogromy plus. Prześlicznie twojej mamie w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. omg dałabym Twojej Mamie tyle lat co sama mam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Twoja Mama to przepiękna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie! Mama naprawdę wygląda bardzo młodo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka różnica przed i po, Mama jest piękną kobietą ( pewnie moja rowiesnica:) i dowodem na to jak dobry makijaz zdobi kobiety, bardzo ładnie wyszło:) A rozswietlacz w moim wieku obowiazkowy:P

    OdpowiedzUsuń
  14. ożesz kurka wodna (żeby nie przeklnąć)! Twoja mama wygląda niesamowicie! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście widać różnice, podkreslone oczy,usta- super! Natomiast na niektórych zdjęciach widać,że moim zdaniem podkład jest za jasny i na zywo Mama będzie wyglądała sztucznie:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜