Minimalistyczny makijaż w 5 minut + Wyniki rozdania ShinyBox!

Czasem mam takie dni, w których nie mam ochoty specjalnie szaleć z makijażem. 
Wtedy robię sobie makijaż minimalistyczny, delikatny, podkreślający urodę.
Taki makijaż, jest również dobry, kiedy się śpieszymy, a jednak chcemy mieć coś na buzi.

Zdjęcia bez przeróbki w PS'ach i innych cudach.

Tak wyglądam bez makijażu:


A tak po 5 minutowym "remoncie" :


Co chcę osiągnąć przez taki makijaż?

- wyrównać koloryt cery przy użyciu, niewielkiej ilości, podkładu mineralnego, 
- nie przykrywać korektorem wszystkich niedoskonałości i obrębu pod oczami, ponieważ wtedy makijaż staje się bardziej oczywisty,


- baaardzo delikatnie podkreślić brwi,


- powiększyć oczy za pomocą rozświetlacza, beżowej kredki na linii wodnej i lekko wytuszowanych rzęs,


- podkreślić usta używając do tego, niemalże transparentnego, błyszczyku z ładnie odbijającymi światło drobinkami,


- nadać buzi życia przy pomocy delikatnego różu oraz rozświetlenia policzków, nosa i łuku kupidyna.

Czego użyłam?

Podkładu: Annabelle Minerals Beige Fair (rozświetlającego),
Tuszu: Avon Luxe,
Różu: L'oreal Infailible Forever Pink,
Rozświetlacza: Revlon ColorStay 010 Brighten,
Błyszczyku: Revlon Super Lustrous 205 Snow Pink.

Jak Wam się podoba?
Często robicie sobie delikatny makijaż?
Piszcie koniecznie!

*********************************************
A rozdanie z Shiny Box wygrywa... KarmeLove! 
Gratuluje i proszę o kontakt zwycięzce oraz dziękuję za wszystkie zgłoszenia.
Macie piękne marzenia i życzę Wam tego, aby się spełniły! :)


Komentarze

  1. Wygladasz cudnie bez makijazu, a tych ust ala Angelina to Ci tak zazdroscze... :*

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie, niestety ja w takiej wersji mega zle sie czuje. Jest to w sumie wersja makijażu który czasami stosuje jak już na prawde nic mi się nie chce, albo wiem, że nie wpadnie nikt niezapowiedziany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak spojrzałam na perwsze zdjęcie to myślałam, ze to już jest fotka w makijażu. Jak ja bym tak świetnie wyglądała bez to też bym mogła sobie pozwolić na taki minimalistyczny. Jednak mój też nie jest jakiś mocny bo nie używam podkładów, tylko krem BB, trochę pudru transparentnego, róż, jasna kredka na linię wodną, tusz do rzęs, cieliste cienie i koniecznie korektor pod oczy, bo mam cienie i kurze łapki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsiska to Ty masz piękne:)
    no i cera śliczna:) ostatnio często się tak maluję, bo leń się ze mnie zrobił;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz bez makijażu. Ja mam straszną cerę i muszę ją przykrywać. Taki makijaż wykonuję tylko jak mam kilka minut na pomalowanie się, bo nie chciało mi się zwlekać z łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wyglądasz nawet bez makijażu. :)

    zapraszam do mnie:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najczęściej wybieram właśnie taką "naturalną" opcję. :)
    Świetnie wyglądasz!

    http://fotoobeata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne usta ! Ech marzę o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie, jak zwykle ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten makijaż i tusz całkiem nieźle się prezentuje na rzęsach - gratuluje wygranej. A tak w ogóle to bardzo podobają mi się Twoje okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  12. baaardzo często robię taki makijaż, lżej, wygodniej, szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, z taką buzią to remont zbędny nawet :) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie masz długaśne rzęsy :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜