ShinyBox: KONKURS i Styczniowe Pudełko.


Witajcie kochani!
Dziś przyszła do mnie paczka z dwoma pudełkami Shiny Box. 
Jedno (styczniowe) dla mnie, a drugie dla Was!

Zacznę od Was:

*Konkurs!*

Mam dla Was pudełko niespodziankę! 
Jedyne co mogę Wam zdradzić, to to, że jest to jeden z archiwalnych ShinyBox. :)


Co należy zrobić, aby zawalczyć o nie?

1. Być publicznym obserwatorem bloga SkonfundowanaPanna.
3. Polubić Fan Page ShinyBox.
4. W komentarzu pod tym postem, napisać:
- nazwę, pod którą obserwujesz bloga,
-email,
- Imię i dwie pierwsze litery nazwiska, pod którym obserwujesz Fan Page,
- odpowiedzieć na pytanie konkursowe: "Jakie są Twoje marzenia?"
5. Mieszkać w Polsce. :)

Rozdanie trwa od 20 stycznia do 5 lutego 2014 roku, do godziny 24:00. 
Spośród komentarzy, wybiorę jeden, który najbardziej przypadnie mi do gustu.
Wyniki ogłoszę na blogu oraz facebooku dnia 6-7 lutego. 
Zwycięzce powiadomię również drogą mailową.


Życzę powodzenia!

****************************************************************

A teraz kolej na mnie. :)
W swoim pudełku znalazłam:



Bardzo, bardzo cieszę się z zawartości, ponieważ wszystko mi się przyda!

- Baza - dobra sprawa. :) Nie używam jej codziennie, ale na większe wyjścia na pewno będę o niej pamiętać.
- Mam dwie, czarne kredki i żadna z nich mi nie pasuje w jakimś stopniu. Może ta się sprawdzi. :)
- Moje skórki zaczynają się trochę buntować, a przez to że są suche, paznokcie są w gorszym stanie, więc zaczynamy kurację!
-Myślałam nad kupnem kremu do twarzy, ponieważ mój jest za lekki na typowo zimową (w końcu!) pogodę. Ten jest nawilżający, więc w sam raz dla mnie. 
- Ostatnio przypomniałam sobie, że ja też posiadam stopy... Coś mi się o nich zapomniało. :D Latem złuszczałam martwy naskórek i kremowałam, a zimą wyleciało mi to z głowy... Więc mam motywacje do ponownego zadbania o nie. :)

Komentarze

  1. Cześć jestem Basia- Barb Sab, barbarasabina3@gmail.com
    Moim marzeniem jest to, aby spełniło się jedno najważniejsze marzenie, z którym się zmagam, aby na świecie nie było wojen, by panowała miłośc i sprawiedliwość. Może nie od razu idealnie, ale przyzwoicie. Aha, i aby ludzie sobie pomagali.
    Pozdrawiam Paulino:* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam w PL, więc zgłaszam się do konkursu.
    Bloga obserwuję jako nika88
    Email: one-more-dress@wp.pl
    Lubię na FB Twój FP i FP ShinyBox jako: One more dress
    Odpowiedź na pytanie: Moje marzenia są bardzo banalne, ale potrzeba dużo czasu, pracy, wkładu i dobrego serca by się spełniły - mam na myśli własny domek i założenie rodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Obserwuję bloga jako tattoo.
    Mój email to : maxxoo007@gmail.com
    Lubię Cię na facebooku jako : Ula Cy
    Moje marzenia....mam ich wiele jednak przebija je jedno najważniejsze...chciałabym założyć rodzinę :) Taka potrzeba obudziła się we mnie już jakiś czas temu i przerodziła się w najmocniejsze ze wszystkich marzeń .Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako : Nejvii Bloguje
    E-mail : nejvii.blog@gmail.com
    Obserwuję Fan Page jako: Nejvii Bloguje

    Jakie są moje marzenia? Mam ich wiele i z każdej płaszczyzny życia. Na daną chwilę chciałabym z powodzeniem zaliczyć paskudną sesję, iść dalej w kierunku pedagogiki. Marzy mi się kurs wizażu, na który obecnie nie starcza mi czasu. Kierunkując się na działanie bloga, chciałabym go rozwinąć, bo jak wiadomo początki są trudne. Gdzieś w tle leżą odległe marzenia jak rodzina, praca, wymarzony piesek. Na razie jednak ograniczam się do realizowania tych pierwszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako: TheImbi1
    Obserwuję Fan Page: Marcelina Dą...
    E-mail: Marca333@wp.pl
    Ahh, moje najskrytsze marzenia :DD. Mam ich baardzo wiele, ten komentarz na pewno będzie bardzo długi xD. Wymienię tylko te najważniejsze. W przyszłości chciałabym podróżować po świecie! To byłoby wspaniałe, jak o tym myślę to.. Cudowne, poznawać wszystkie te kultury, zabytki, kupować tyle pamiątek, aż plecak by pękał w szwach.. A potem z uśmiechem na twarzy to wszystko potem opowiadać znajomym, co chwilę zaśmiewając się z zabawnych sytuacji, tam przeżytych. Oczywiście musiałabym gdzieś mieć mieszkanie, prawda? Chciałabym mieć wielki dom za granicą. A jeśli chodzi o utrzymanie, to to będzie chyba najtrudniejsze do zrealizowania życzenie. Wiem, że to strasznie naiwne ale chce wygrać w totka i być bajecznie bogata haha xD. Tak wiem, graniczy z cudem :D. Jak nie to, to chciałabym mieć pracę, bardzo dobrze płatną, którą lubię. Napisałam, że to miałoby być za granicą, a co za tym idzie - musiałabym znać j. angielski - to moje kolejne marzenie. Oj, długi komentarz ;)). Oczywiście, szczęśliwa rodzina i aby moje dzieci odziedziczyły po mnie chęci do czytania książek - ale nie tych szkolnych!! :D Przyznam się, że po prostu kocham, uwielbiam czytać!! Książki odganiają szarą rzeczywistość, gdy czytam to jestem w zupełnie innym świecie. To naprawdę niesamowite.. Szelest kartek, a każda skrywa coś innego! Moje kolejne marzenie dotyczyłoby ogromnej biblioteczki w domu, z moimi ulubionymi autorami. Już gdy o tym myślę, ahh :D. Oczywiście nie lektury szkole, o nie! Może niektóre ;). Tylko książki przygodowe, fantastyczne, science-fiction itp. To będzie długi komentarz, widzę, cóż poradzić jak ja żyję marzeniami i trzymam się ich? Idę dalej, bo do północy nie skończę xD. Chciałabym poznać moich ulubionych aktorów, autorów, zdobyć ich autografy, pogadać i zrobić sobie z nimi fotkę. To byłaby wspaniała pamiątka, spotkanie ze swoim idolem, autorytetem, już gdy myślę o tym! To musi być cudowne przeżycie :D. Przyznam, że mam kilka autografów, zdobyłam je wysyłając do gwiazd listy, ale odłożyłam to dopóki nie będę bardzo ale to bardzo dobrze znała j. angielski żeby ich nie razić błędami. W przyszłości, mam nadzieję, że całą ścianę będę miała obklejoną autografami, zdjęciami ze spotkań z gwiazdami! :D A co do moich marzeń to jeszcze chyba nie koniec xD.. Przyznam się też do tego, że często porównywałam się ze sławnymi osobami i wpadłam na pomysł, że mogłabym być aktorką za granicą, ale to już takie - taaa jasne xD. Nie wiem czy to byłoby wykonalne, pewnie niemożliwe, ale w końcu nie wolno się poddawać, tak? A i jeszcze jedno.. Nie mówię, że tak będzie, ale gdybym była sławna, lub gdybym miała jakieś wpływy, to chciałabym chociaż część pieniędzy przeznaczyć dla biednych czy chorych. Gdy widzę na ulicach lub w telewizji co się dzieję i to nie tylko w naszym państwie to.. Aż serce się kraja... Chcę działać, aby choć trochę im pomóc. Tak więc to chyba wszystko, może podsumuję? Chciałabym być bogata, mieć szczęśliwą rodzinę, dużo podróżować ze znajomymi, mieszkać za granicą, znać perfekcyjnie j. angielski, mieć piękną, domową biblioteczkę, zdobywać autografy gwiazd i robić sobie z nimi zdjęcia, być sławna i pomagać ludziom. Może jeszcze dodam, że chciałabym skakać na bungee, ze spadochronów, latać na lotni i też umieć strzelać z łuku. Od zawsze uwielbiałam takie niebezpieczne rozrywki, na szczęście nie mam lęku wysokości, bo widoki "z góry" są piękne. Jejku, ale się rozpisałam! :D Teraz gdy tak to piszę to się zastanawiam czy ja nie za dużo od życia wymagam? xD Ale będę dążyła do bycia wykształconą, szczęśliwą, bogatą i sławną (oj to chyba dłuuugo zajmie) dziewczyną :)). Oczywiście nie pomijając, że moje życie będzie musiało być ciekawe, bo nie zniosę nudnej monotonii. Dlatego tak bardzo uwielbiam te rozrywki, które opisałam. Przy tym na pewno nie da się nudzić, akcja i te emocje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super byłoby tak po latach, sama przed sobą przyznać, że udało mi się i się uśmiechnąć z satysfakcją i dumą, a co najważniejsze tryskając radością i skacząc jak nienormalna!! Ale pomijając to wszystko, nie dodałam jeszcze jednego. Życzę moim ukochanym przyjaciołom, aby mieli wspaniałe życie i nie żałowali żadnej przeżytej chwili. No i koniec :D. P.S. Chciałabym żebym po latach nie zmieniła się ani trochę, chcę być takim samym stukniętym świrem jak teraz xD. (Nawet mama patrzy na mnie jak na czubka gdy zaczynam wariować XD)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. email: pierwszamilosc12@gmail.com
    Obserwuje na blogu i facebook'u jako: Kasia Ba.
    Mam jedno, główne marzenie: Chciałabym się spełnić w życiu. Po prostu być szczęśliwą. Wstawać, każdego poranka, z uśmiechem na twarzy i nie przestawać myśleć pozytywnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję: 56manka
    56manka@gmail.com
    Lubię Jako Maria Kl

    Moje marzenie ? Posiadam ich kilkanaście,
    gdy o nich myślę czuję się wręcz słitaśnie .
    Pierwsze to szczęśliwą rodzinę stworzyć,
    z mym Księciem ją właśnie utworzyć.

    Mieć piękny, mały domek z ogrodem,
    pielęgnować w nim kwiaty, być szczęścia powodem.
    Mieć biegające po nim radosne dzieci ,
    dzięki którym ma matczyna miłość się rozświeci.

    Żyć pełnią życia, nie bać się chwili ,
    przy spełnianiu marzenia mieć w brzuchu milion motyli.


    I najważniejsze moje marzenie. Ważniejsze od tych materialnych, tych związanych z dobrobytem. Tym marzeniem jest zdrowie, miłość i szacunek każdego członka mojej rodziny. By wszyscy żyli w zdrowiu, szczęściu , by nie było kłótni, żalów, niesnasków. To marzenia które chciałabym aby spełniły się jak najszybciej. Teraz moim marzeniem jest otrzymanie pierwszego (dotąd jeszcze żadnego nie miałam) pudełeczka Shiny Box . Kolejnym moim marzeniem jest mieć tak świetny kontakt z ludźmi (czytelnikami) jak Ty. Mieć taki dar przekazywania każdego słowa, że aż chce się słuchać (czytać), bez tchu wchłaniać każde słowo. Mieć pasję i spełniać się w tym tak dobrze jak Ty, by patrząc z perspektywy czasu nie mieć sobie nic do zarzucenia. Marzenia jedne większe, drugie mniejsze jednak wszystkie płynące z głębi serca , wszystkie szczere . Wszystkie moje. Chciałabym aby po kolei każde z nich się spełniało .

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako: Joanna Wu
    e-mail: belfastgirl@wp.pl
    lubię na fb jako: Zoe Ad
    Moje marzenie:
    Móc urodzić się na nowo, ale już z pewną wiedzą i możliwością zmieniania przeszłości. W moim życiu było wiele pięknych chwil, które chciałabym powtórzyć, a te gorsze troszkę zmienić. Dałoby mi to możliwość ulepszenia samej siebie i stworzenia takiej lepszej wersji siebie. Bym była lepszym człowiekiem dla samej siebie i dla innych. Jeśli chodzi o moje drugie marzenie to ze względu na fakt, iż jestem zafascynowana światem podwodnym chciałabym aby odessano całą wodę z oceanów i mórz abyśmy mogli oglądać wszystkie ryby i stworzenia ale także i wraki statków, do których jeszcze nie dotarliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. - nazwę, pod którą obserwujesz bloga, edka767
    -email, edka767@gmail.com
    - Imię i dwie pierwsze litery nazwiska, pod którym obserwujesz Fan Page, Edyta K
    - odpowiedzieć na pytanie konkursowe: "Jakie są Twoje marzenia?"

    Moje marzenia ? Krótko, zwięźle i szczerze ... zdrowie dla mojej rodziny, spotkanie miłości mojego życia z którą spędzę czas na wieki . Bo cóż mi po rzeczach materialnych jak zdrowie i miłość nie dopisuje, w takiej sytuacji tylko tragedia na usta się wciskuje .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜