Jak zapuszczam swoje włosy cz.2 + Nowy fryz.

Minęły już ponad 2 miesiące (+6 dni) odkąd wrzuciłam notkę na temat zapuszczania włosów (klik!).

Co udało mi się zrobić przez ten czas?

- Wyłykałam całe opakowanie Merz Special’u,
- Do mycia włosów używałam głównie Vichy Dercos przeciw wypadaniu,
- Przy każdym myciu na same włosy nakładałam maseczkę z Kallos’a,
- Raz na tydzień stosowałam olej kokosowy (na ok. 3 godz),
+Bardzo zdrowo się odżywiałam. 


Gdyby nie zdjęcie, to pewnie sama nie zorientowałabym się, że włosy urosły mi tak! Wyglądają też zdrowiej i mniej wypadają.
Do tego 2 dni temu zmieniłam fryzurę, co również wiąże się z lekkim skróceniem długości. Miałam iść na samo podcięcie, ale ostatecznie zdecydowałam się na małą-dużą zmianę. Mam nadzieję, że w tej wersji podobam się Wam bardziej. :)


Co  zamierzam robić przez kolejne 2 miesiące?

- Wykończyć Vichy Dercos, a następnie męczyć włosy szamponem dla dzieci,
- I najważniejszy punkt programu: przed każdym myciem (co 2 dzień) odżywiać kłaki olejem z korzenia łopianu, w który wierze najbardziej,
+ Oczywiście kontynuować zdrowe odżywianie się.

A co Wam udało się osiągnąć przez te dwa miesiące pod względem włosowym? :)

Buziaki. :*

Komentarze

  1. Ładnie Ci podrosły :) Moje też podrosły, ale nie uwieczniłam tego tak na zdjęciu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluje. :D Ja tam uwieczniam, inaczej bym nie zauważyła, to samo mam z wagą. :P

      Usuń
  2. Już widziałam fotki na fb :)
    Zmiana zdecydowanie na plus. Ślicznie wygladasz w tej nowej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz, ale twoja nowa fryzura jest po prostu okropna! Może to kwestia zdjęcia, ale wyglądasz, jak w hełmie - potwornie sztucznie. ;/ Niemniej jednak gratuluję sukcesu w zapuszczaniu i pielęgnacji włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi, przecież wiadomo, że nie każdemu się będę podobała. :)
      I dziękuję. :*

      Usuń
  4. muszę przyznać, że bardzo ładnie Ci tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo podobny typ włosów jak ja z tego co widze na zdjęciu choć ja wytrwale zapuszczam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zapuszczam, teraz byłam u fryzjera po raz pierwszy od roku chyba, żeby te włosy trochę ogarnąć. ;)

      Usuń
  6. fryzurka fajna, no i wlosy ladnie wygladaja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę niezły wzrost włosów uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci urosły włosy, mi podobno też ale nie uwieczniam, widzę moje blond odrosty na ciemnych włosach haha ;d
    fryzura nie w moim guście ale Ty jesteś chyba odważną osobą i widać, że świetnie się w niej czujesz i po prostu do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie żadnych odrostów nie będzie, więc uwieczniam. :D
      Dziękuje. :*

      Usuń
  9. ale Ci szybko rosną włosy, super! ślicznie wyglądasz w tej fryzurze!:D lubię takie proste grzywki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś zadowolona ze swojego fryzjera? Szukam sprawdzonego salonu w Łodzi i jeżeli kogoś polecasz, proszę o namiary. ;)
    Fryzurka jest śliczna. Sama sobie taką umyśliłaś, czy to pomysł fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lat chodzę do jednej fryzjerki, ma salon na Kolumny 252 (czerwony budynek). Zawsze mi dobrze doradzi i nigdy nie muszę układać włosów po jej strzyżeniu, do tego jest sympatyczna i ceny ma naprawdę niewysokie. :) Kontakt: 510571040.
      Jeśli się wybierzesz, to koniecznie mi napisz czy jesteś zadowolona. :)

      Usuń
    2. Dzięki ;* Nazwa ulicy kompletnie nic mi nie mówi, będę musiała rozkminić jak się tam ewentualnie dostać.
      Niech tylko będzie już po maturkach i ścinam je, bo już nie powiem czego dostaję z tymi moimi włosami. :)

      Usuń
    3. Mi też nic nie mówiła, ale jak się później okazało to nie jest tak daleko ode mnie. Kolumny jest koło Tomaszowskiej (Tomaszewskiej?). :)

      Usuń
  11. Ale masz piękną fryzurę :) Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. okropnie mi sie podoba Twoja fryzurka, nieco odwazna ale idealna dla Ciebie !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam Ci na dokładkę BIOTEBAL 5 - napisałam sporo notek nt. tych tabletek, które bardzo mi pomogły z wypadaniem włosów, a także ich zapuszczaniem.
    Uważam, że Twoja buzia doskonale wygląda z grzywką:))) Good job:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę moje CP to się za nimi rozejrzę. :)
      Dziękuje. :*

      Usuń
  14. a ja mam niedyskretne pytanie, ile masz lat? :))

    OdpowiedzUsuń
  15. O, widzę, że tez dołączyłas do prostogrzywkowców ;) Moze teraz fryzura wyglada troszkę "hełmiasto" ale grzywa do dłuższych włosów będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie. :D
      Też o tym myślałam,tylko kurczę... ja chciałam zapuszczać tą grzywkę. :P

      Usuń
  16. Wyglądasz przecudiownie, trochę jak Jessie J jeszcze przed zgoleniem na łyso ;)
    Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To już wiadomo jaką następną fryzurę będę miała. :DD

      Usuń
  17. ile łykasz CP? ja po 2msc poddałam się, rano 3 tabletki, wieczorem też, a efektów 0.. Ale teraz znów mam ochotę do nich wrócić :) Ślicznego masz takiego pazia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero co zaczynam, ale łykam tak jak Ty.
      Ja go już wcześniej używałam i u mnie było w drugą stronę - efekty przyszły bardzo szybko (około 2tyg.). Z suplementami to tak jest, jednym pomaga, drugim nie, bo każdy potrzebuje innych składników odżywczych. :)
      Dziękuję. :*

      Usuń
  18. Świetnie wyglądasz ! Taka fryzurka super do Ciebie pasuje. Od jakiegoś czasu marzę o takiej, ale póki co się nie odważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. :*
      A ja miałam zapuszczać grzywkę, więc i tak podejrzewam, że taki fryz jest chwilowy "na raz". :)

      Usuń
  19. idealnie ścięta ta grzyweczka na + ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. brzydka fryzura, kombinujesz z tymi włosami jak koń pod góre i nic Ci z tego nie wychodzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie każdemu się musi podobać. Ja lubię kombinować i lubię różnorodność, wolę tak niż cały czas chodzić w jednej fryzurze. ;)

      Usuń
  21. Wow! Przez chwilę zwątpiłam czy to aby napewno Twój blog:) Bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeja świetne masz włosy ! ja też zapuszczam mam troszkę dłuższe niż Twoje jednak mam wrażenie że ciągle ich ubywa :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam.
    A ja mam pytanie odnośnie Twoich okularów.
    Gdzie można takie nabyć?
    Są ekstra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜