Aplikacje na Androidy oraz "Strój dnia".

Strój dnia szumnie nazwany, bo zdjęcia dzisiejszego odzienia może nie są pierwsza klasa, ale chciałam ot tak pokazać Wam co miałam na sobie. Do tego założyłam swoje Vansy, które notabene sprawdzają się świetnie.




Bluzka – New Look
Spodenki – lumpek
Narzutka – Pull&Bear
Pierścionek – New Look
Zegarek – Glitter

P.S.: Udajemy że stanika nie widzimy... :P

A dla posiadaczy Androidów info.:
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam swój telefon jak żaden inny i w tej chwili przyznaje się, że ciężko byłoby mi bez niego żyć, ponieważ wszystko siedzi w nim. Uwielbiam wszelakiej maści aplikacje które możemy ściągnąć za darmo z Marketu, wiele z nich nie służy tylko do zabawy, ale są szalenie przydatne. Ostatnio poszukiwałam czegoś co w jakiś sposób przypominałoby mi, że mam się więcej ruszać i lepiej odżywiać. Co bym nie zapomniała.

I natrafiłam na dwie genialne aplikacje:
Pierwsza „Motivate Me!” motywuje Nas do czego chcemy (mamy do wyboru-naukę, dietę, rzucanie papierosów i ćwiczenia). Polega to na tym, że ustawiamy sobie rzecz do której mamy być motywowani, a później ustawiamy czas, w którym telefon ma nas motywować. Jeśli chodzi o częstotliwość, to również mamy samowolkę, ponieważ możemy zachęcać się do czegoś raz na tydzień, albo 6 razy dziennie.

Po za tym jest możliwość zrobienia paru motywatorów i każdy na co innego. Dochodząc do sedna sprawy, jak telefon może Nas motywować? A no tak: 
Nie fajnie? Mi pomaga jak na razie. :)

Druga zaś aplikacja „nWalk” to licznik kroków. Co tu dużo pisać, ustawiamy sobie szybkość naszego chodu i idziemy, na spacer, na zakupy, gdzie tylko sobie wymarzymy. Licznik oprócz wymierzania kroków powie Nam ile kcal spaliliśmy, ile kroków na minutę przechodzimy, ile kilometrów zrobiliśmy i ile kroków nam to zajęło. Dla mnie bomba. :)


Warto wiedzieć ile kroków robimy w ciągu dnia, ponieważ osoby bardzo aktywne robią ich aż 10 000, większość z Nas niestety 5 000 do 7 500. Ta aplikacja ma mnie przygotowywać do biegania. Przecież chcąc zacząć biegać, pierw trzeba się nauczyć chodzić, bo nikt chyba nie chce zmęczyć się po 5 minutach!

A Wy? Możecie polecić mi jakieś przydatne aplikacje na Androidy? Byłabym bardzo wdzięczna. :)
Buziaki. :*

Komentarze

  1. Hahaha, dobry ten motywator :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ten krokomierz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrą aplikacją jest watsapp do wysyłania wiadomości za darmo ale wymaga Internetu. Jednak jeśli gdzieś w pobliżu jest Wi Fi to nie ma problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, całkiem ciekawie się zapowiada, zerknę na nią na pewno. :)

      Usuń
  4. Też mam ten pierścionek z New Looka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. do uprawiania sportu mogę Ci polecić endomondo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę, że zostałam uprzedzona, bo za bardzo się rozpisałam :P

      Usuń
  6. Jak chcesz chodzić i biegać to polecam aplikację www.endomondo.com - opiera się ona na GPS, śledzi gdzie i jak szybko idziesz, liczy średnią prędkość, czas, odległość, bierze pod uwagę nawet spadek terenu i pogodę, a także wylicza kalorie :)
    A nawet jak nie uda Ci się połączyć z GPSem (mi np. bardzo długo łączy), to możesz później na ich stronce sama zaznaczyć trasę i czas, w jakim ją pokonałaś i i tak Ci wszystko liczy.
    Baaardzo praktyczne, są też liczniki dla wielu innych kategorii :)
    Dla podglądu, zobacz sobie mój spacer sprzed paru dni (ostatni, którym udało mi się połączyć z GPSem):
    http://www.endomondo.com/workouts/ij8ZPAYIlBM

    Daj koniecznie znać, czy Ci pasuje to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać - to jest cały system na tym serwisie WWW, ale ściąga się też aplikację na telefon i to ona działa te cuda ;)

      Usuń
    2. Na pewno spojrze na to Edomondo, pewnie się sprawdzi. :) Dziękuje. :*

      Usuń
  7. Co to za tel (dokładnie model ) i ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli się nie mylę to jest to identyczny telefon jak mój: HTC Desire Z, kosztuje chyba ponad 2000zł lub mniej w abonamencie ;)
      Patt.

      Usuń
    2. Tak do Desire Z. Ja mam na abonament, więc nie płaciłam aż tyle. :)

      Usuń
  8. przypominasz PAtrycję Kazadi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale do niej mi jeszcze daleko. To piękna babka. :)

      Usuń
  9. ja ostatnio obczaiłam świetny program do obróbki zdjęć: pixlr-o-matic :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜