ShinyBox Październik 2013.

Październikowy Shiny zawitał do mnie parę dni temu.
Byłam bardzo ciekawa co znajdzie się w tym pudełku i czy będę zadowolona z zawartości.

We wnętrznościach pudełka znalazłam: 




Powiem Wam (a właściwie napiszę), że... JESTEM ZACHWYCONA!
Odkąd przychodzą do mnie pudełka, z żadnego nie byłam zadowolona do tego stopnia.

-Maseczkę z TBS chciałam spróbować od dawna, ale zawsze mi było nie po drodze,
-Sashe Vita kocham, więc taka podróżna wersja baaardzo mnie ucieszyła,
-Właśnie skończyła mi się odżywka do włosów, miałam coś kupić... już nie muszę,
- Płatki pod oczy również się przydadzą, niedługo mam dosyć ważne wyjście, więc z chęcią skorzystam,
- Płyn do kąpieli, będzie pretekstem żeby w końcu nie stać pod prysznicem i się trochę odprężyć, bo nie pamiętam kiedy siedziałam w wannie,
- Szampon w saszetce, również chętnie przetestuje, bo niestety dalej walczę z łupieżem oraz łysieniem,
-A ten typ bransoletek spodobał mi się już w wakacje, jednakże nie mogłam ich znaleźć, w dobrej cenie, stacjonarnie, więc sobie odpuściłam.

Mam nadzieję, że kolejne pudełka również będą tak dobre. 

A Wam jak się podoba?
Buziaki. :*

Komentarze

  1. Ciekawa zawartość, nie znałam wcześniej tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no no, super pudełko! udało im się :) sama też bym była z zawartości zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co, się postarali. Czekam na następne miesiące, może w grudniu na moje urodzinki coś zapodadzą dobrego. :D

      Usuń
  3. Mnie się podoba i październikowy Shiny i Glossy :). Cały czas zastanawiam się co w końcu , które pudełko subskrybować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glossy też jest niezły w tym miesiącu!
      Ciężka decyzja, na pewno. Bo wiadomo raz kusi ten, a drugi raz tamten. :P

      Usuń
  4. Ciekawe pudełeczko a zastanawiam się jak się te produkty spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, pewnie za jakiś czas skrobnę coś na ten temat. :)

      Usuń
  5. Na początku mnie nie zachwyciło- obejrzałam pobieżnie w pracy- ale po dokładniejszym przeglądzie też jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nigdy nie podobały tego typu bransoletki, ale w tych kolorach nawet całkiem ładne są :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜