Makijaż - Jesienne delikatesy. :)

Ostatnio, o dziwo, makijaż moich oczu jest delikatniejszy i mniej wyrazisty niż kolor ust. Myślę że wszystko mogę zrzucić na jesienną aurę, która motywuje mnie, do noszenia w ciągu dnia, ciemniejszych warg.
W tym makeup'ie króluje pomadka z Rimmel'a o wdzięcznej nazwie Vintage Pink. Ma przepiękny fioletowy kolor, który nie zrobi z Nas trupa.
Coś czuję, że taki fiolet będzie moją nową czerwienią. :)

Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz:
Podkład - Rimmel Match Perfection,
Puder - Manhattan Soft Mat, Natural,
Róż - Mac, Desert Rose,

Oczy:
Cienie - Mieszanka Inglot'ów i Sleek'ów,
Eyeliner - Oriflame Stylo, Black,
Tusz - Miss Sporty,

Usta:
Szminka - Rimmel, Vintage Pink.






A Wam, jak podoba się makijaż?
Nosicie ciemniejsze pomadki w ciągu dnia, czy są one dla Was zarezerwowane wyłącznie na wieczór?

Buziaki!

Komentarze

  1. Usta mają piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jak się uśmiechasz 2 zdjęcie jest zabójcze:))))) Całuski:))

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli mogę użyć kolokwializmu....wyglądasz ZAJEBIŚCIE, przepięknie...nie mogę się napatrzeć! ;O co to za oksy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pomadkowy ulubieniec na jesień i zimę to Maybelline Colour Sensationasl 250 Mystic mauve :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi się podoba! przśliczna jestes

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :) Kolor na ustach zdecydowanie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wow wow!! No prześliczna jesteś i zawsze się nie mogę napatrzeć:) Makijaż cudo:) Prosto i fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 <3 <3 muszę jeszcze co dodawać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne usta :D ogólnie rewelacyjnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo ładna ale masz okropnie żółte zęby.. nie wiem czy kolory takich pomadek to dobry pomysł dla Ciebie... Podobno są jakieś czerwienie i inne kolory z niebieskimi podtonami rozjaśniającymi zęby może powinnaś takich poszukać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre pomadki sprawiają, ze zęby mogą WYDAWAĆ się lekko żółtawe a to nie oznacza że faktycznie takie są.

      Usuń
    2. Zółte zęby są od światła. Mój kolor ząbków też nie jest śnieżno-biały, ale nie chcę zębów niszczyć paskami wybielającymi, używam jedynie pasty o takim zastosowaniu i musi mi to wystarczyć. :)

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz :)
    Co do ciemniejszych pomadek ciągle nie mogę się przełamać ale pracuje nad tym ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jak zawsze!!!!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż!!! Ja na co dzień nosze wyraziste kolory na ustach...czerwienie,bordo,fiolety.Po prostu nie krępują mnie mocno podkreślone usta,czuje się komfortowo :) Mam do Ciebie pytanie ...czy jesteś zadowolona z podkładu rimmel match perfection? Poważnie zastanawiam się nad jego zakupem ze względu na jasne kolory(jestem typowy bladzioch). Z góry dziękuje za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Powiem Ci, że polubiłam się z nim. Co prawda nie jest to może Revlon ColorStay (i jego chyba nic nie przebije, szczególnie jak człowiek się przyzwyczai), ale jestem z niego zadowolona.
      Na zimę i jesień wolę mocniejsze krycie, coś cięższego, a na lato-wiosne, właśnie takie delikatniejsze podkłady.
      W skrócie - trzyma się długo, nie ściera i nie wygląda nieświeżo w ciągu dnia, kolor podkładu stapia się z kolorem cery (dla bladziochów wielki plus! U mnie to dopiero drugi dobrze dobrany podkład pod względem koloru), łatwo się rozprowadza, nie podkreśla suchych skórek, nie czuć go na buzi, ładnie matuje i ma średnie krycie. Fajny jest. :)

      Usuń
  14. to nie jest ciemna szminka, ma bardzo twarzowy, "dzienny" odcień. owszem intensywna, ale na pewno nie ciemna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to też kwestia światła. Na żywo o wiele bardziej rzuca się w oczy, a niestety na zdjęciach nie wszystko da się ukazać. :(

      Usuń
  15. Jesteś przepiękną dziewczyną :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bosko na tych zdjęciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż ja tylko w końcu kreskę się muszę nauczyć robić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :) świetny makijaż ! Mam pytanie dot.okularów, gdzie mogę takie znaleźć ? z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary były kupowane jakieś 2 lata temu w VissionExpress, można sprawdzić, ale nie wiem czy jeszcze będą, bo oni mają chyba wymianę co jakiś czas. :)
      Dziękuję.

      Usuń
  19. Rimmel Vintage Pink, to moja ukochana pomadka na co dzień, uwielbiam ją. Towarzyszy mi od ponad roku i nie znalazłam ładniejszego odcienia od niej do naturalnego makijażu

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten Vintage Pink, choć dla mnie to bardziej róż niż fiolet i raczej jasny niż ciemny:). Ale bardzoo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojj tak, u mnie fiolet też zaczyna coraz szerzej w "uściane" łaski się wkradać. Ale, ale... Jaka piękna kreseczka! Jak będę dużym puszczykiem to też się takiej naumiem ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrób filmik albo napisz jak schudłaś :* Proszę !! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. WSZYSTKIM pięknie dziękuje za miłe komentarze.
    Jesteście cudowni! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna<3 ciekawy kształ kreski;)
    Ps. nowa szata bloga przyjemna w odbiorze:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jesteś! Oczy obłędne i usta :) W szmince się zauroczyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜