Mydełko Oliwkowo-Laurowe z Glinką Beloun, Helfy.pl


[ Pozwoliłam sobie wkleić zdjęcie mydełka ze strony internetowej, z której je posiadam, ponieważ strasznie mi się spodobało. :) ]

Parę podstawowych informacji :
Cena: ok. 14 zł + przesyłka
Waga : 100g
Dostępność : Na stronie internetowej Helfy.

Co pisze producent :
Mydełko Oliwkowo – Laurowe z Glinką Beloun
Zawarta w mydle czerwona glinka absorbuje zanieczyszczenia, posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne.  Aktywizuje procesy odbudowy komórek. Przywraca skórze naturalną równowagę, regeneruje i zamyka rozszerzone pory. Nie powoduje alergii.
Oliwka z oliwek doskonale nawilża skórę, łagodzi podrażnienia.
Olejek laurowy posiada właściwości dezynfekujące i odżywiające skórę.
Oliwa z oliwek i olej laurowy są bogatymi źródłami kwasów oleinowego i linolowego oraz witaminy E.
Zalety glinki beloun:
zapobiega pękaniu naczynek krwionośnych
absorbuje zanieczyszczenia, oczyszcza pory
wykazuje działanie antyseptyczne
doskonała dla cery wrażliwej, zanieczyszczonej, z pękającymi naczynkami
bogata w minerały i mikroelementy m.in. krzem, żelazo, magnez wapń, potas
przywraca skórze naturalną równowagę
Skład: Olea europea oil, Lauris nobilis oil, Sodium hydroxide, Red clay.

Plusy :
+  Skład! – Cudo, już dawno nie widziałam i wiem że prędko nie zobaczę, takiego składu!

+ Forma – Forma mydełka bardzo się u mnie sprawdziła, lepiej niż żele, pianki i inne. Produkt przechowuje w specjalnym pudełku na mydła.

+ Działanie! – Jestem pod wielkim wrażeniem! Nie powiem bałam się trochę używając go po raz pierwszy, ponieważ różnie reaguje na naturalne kosmetyki. Ten sprawdza się wyśmienicie. Pięknie oczyszcza cerę [ o wiele lepiej niż osławiona maseczka Lush’a Mask Of Magnaminty, nawet nie ma do czego porównywać! ] wygładza, po całym dniu pięknie odświeża, i delikatnie, ale przyjemnie [!] ściąga!

+ Wydajność! – Tutaj przeżyłam kolejny szok. Mydełko jest tak wydajne, że jestem pewna, że starczy mi na dobre 2 lata! Potrzeba go naprawdę niewiele do umycia twarzy. Chyba że ktoś za wszelką cenę chcę uzyskać puszystą pianę, wtedy musimy użyć go ciut więcej.

+ CenaŚmieszna, porównując do jakości produktu!

+ Zapach – [ więcej o nim w minusach. ]

Minusy:

-Zapach – Nie jest dla mnie minusem, jednak wpisuje go tu, ponieważ wiem, że niewiele osób lubi silną woń ropy, z którą ten kosmetyk mi się kojarzy. Ja jednak jestem baaardzo dziwna i lubię sobie czasem powąchać takie specyfiki. :)

Podsumowanie :
Używając tego produktu z dnia na dzień nie mogę przestać się nim zachwycać, naprawdę nie byłam za pozytywnie do niego nastawiona, pewnie dlatego, że wszystkie firmy kosmetyczne produkują miliony żeli, pianek i maseczek oczyszczających z masą chemii, do których się przyzwyczajamy,  a okazało się, że trafiłam na cudo nad cudami! Jeśli szukacie czegoś co szybko oczyści, odświeży waszą buzie po całym dniu pracy, baaardzo serdecznie polecam Wam ten produkt, bo nawet jeśli nienawidzicie zapachu ropy, to działanie w 1000%, i jeszcze więcej, Wam to wynagrodzi. :)

Życzyłabym sobie i Wam, żeby wszystkie produkty, które używamy spisywały się tak dobrze jak ten!

A Wy? Testowałyście, macie zamiar kupić? :) Czekam na komentarze!
Buziaki! :*

Komentarze

  1. Dobrze oczyszcza i zapobiega pękaniu naczynek- naprawdę wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda niesmowicie i chyba się skuszę ;)) Lece na stronkę zobaczyć jakie inne cudeńka mają!! ;) Ale dlaczego tak rzadko dodajesz notki i filmiki? ;(
    Keep Smiling! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że zapach mi również by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜