Ava Laboratorium: Bio rokitnik, Balsam do rąk.


Parę podstawowych informacji :
Cena: ok. 12 zł.
Pojemność: 75ml.
Dostępność : Do dostania w Rossmanach, na stronie internetowej lub aptekach [np. Dbam o Zdrowie] .
Produkt zarejestrowany w KSIoK.
Testowany dermatologicznie.
Co pisze producent :


Plusy :
+ Bez parabenów!
+ Typowa konsystencja dla balsamów do rąk, dość gęsta.
+Świetne odżywienie – kiedy mam bardzo przesuszone ręce krem natychmiastowo je ratuje!!
+ Duża ochrona – kiedy myje dłonie czuje jak krem spływa z rąk.
+ Naprawdę uelastycznia – a nie żaden efekt sztucznego ściągania, zaraz po posmarowaniu!
+ Ładnie pielęgnuje skórki.
+ Zostawia delikatny film na łapkach, praktycznie nie wyczuwalny, na jesień jak znalazł!
+ Delikatny zapach.
+ Wielkość – 75 ml, idealnie nadaje się do torebki!
+ Niska cena.
+Bardzo miękka i matowa tubka.

Minusy:
+ Brak pompki.

Podsumowanie : Przy moim rzadkim używaniu, nie stosuje balsamów do rąk na co dzień, raczej od święta,  sprawdził się bardzo dobrze! Jestem z niego bardzo zadowolona. Jedyne do czego mogłabym się doczepić, to tak jak pisałam – brak pompki, ale ja mam na ich punkcie świra, więc jeśli komuś to nie przeszkadza, to proponuje wypróbować ten krem, bo moje łapki ratuje wyśmienicie i raczej nie mam zamiaru się z nim rozstawać. :)
A Wy? Testowałyśmie, macie zamiar kupić? A może macie inny produkt z tej serii, który bardzo lubicie?

Buziaki! :*

Komentarze

  1. Wracam do blogowania :)I pierwszą osobą której konto odwiedziłam jest twoje! ;))
    Znam tą firmę lecz niestety nie mialam okazji przetestować żadnego kosmetyku.. Widze że naprawde go polecasz a wiec moze sie na niego skusze? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobry produkt :) lubię avę :) gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować, tyle osób go zachwala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam Go :) Był świetny a co do minusów to raczej nie widziałam nigdy kremu do rąk z pompką? Chyba że jestem jakaś do tyłu ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. używam kremu pod oczy tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie bardzo ładny zapach ;) ;) ;) ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująca notka :)

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na kolejna notke!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam kremu Emolium ,ale na zimę kupiłam pysznie pachnący krem Farmony:)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜