Vipera - Sweet&Wet nr.5

 Kochani lecę prosto z mostu. ;) Napiszcie mi w komentarzach czy taka recenzja Wam się podoba. ;) 
Na pierwszym zdjęciu widać drobinki, aż sama się zdziwiłam! On przecież nie ma żadnych drobinek!


Na ustach z flashem, wyglądam jakbym miała brudne usta, niestety ale moja skóra tak wygląda naturalnie. 
 
Dla ciekawskich skład :

Pędzelek :

Za każdą cechę produkt może dostać 10 punktów.
1. Wykończenie 10/10 Jak sama nazwa wskazuje Wet – czyli mokre, bardzo ładnie wygląda na ustach, nie ma drobinek.
2. Cena10/10 ok. 12 zł.  Za taką cenę trudno nie kupić. Mógł by kosztować równie 40 zł.
3. Kolor9/10 Troszkę ciemniejszy od mojego naturalnego. Nie łapie za serce, nie jest jakiś wyjątkowy, po prostu bardzo ładny.
4. Aplikacja7/10 Dosyć dobra, jednak troszkę za bardzo lejący, więc nie można go nakładać bez lusterka.
5. Pędzelek10/10 Bardzo fajny, płaski i długi dobry dla dużych ust i małych, ponieważ jest szczupły.
6. Smak5/10 To on mi najbardziej przeszkadza, glicerynowy, po prostu niesmaczny.
7. Trwałość6/10 ok. 4 godzin bez jedzenia. Z piciem 2 godziny, z jedzeniem prawie wcale – zjadamy razem z posiłkiem.
8. Lepkość - 8/10 czyli nie lepi się prawie w cale, ale jednak coś tam czuć. ;)
9. Opakowanie - 7/10 ładne, jednak napisy zmywają się już przy miesiącu użytkowania, kiedy nie miałam go nawet w torebce!
10. Zapach10/10 Fajny, kojarzy mi się z tymi mini cukierkami, aczkolwiek zapachowym freakiem nie jestem, więc jeśli jest bezzapachowy, to też dobrze, gorzej jak śmierdzi. ;)
Ocena całkowita 82/100 punktów!
Błyszczyk naprawdę godny uwagi, ten na pewno będzie w pierwszej 4 najlepiej punktowanych. ;)

Punktacje przyznaje według pomysłu z : http://no-to-pieknie.blogspot.com/
Mam nadzieję, kochana że nie będziesz zła. ;)
Buziaki! ;*

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się takie wykonczenie blyszczyka ;) przypomina kolor NYX Real Nude ;) (przynajmniej na moich ustach wyglada rozowo ;D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak bardzo czekałam na nowy wpis .;)
    A co do recenzji, mi się bardzo podobna. Jest dość dokładna i szczera .; )Aż mam ochotę go kupić. ;)
    Buziaki .;)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem bardzo dobra recenzja :) A błyszczyk ładnie się prezentuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczyk ma fajny kolor :)
    świetna recenzja :)
    i forma jej też ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna recenzja:) krotka i na temat:D blyszczyk bardzo ladny:) czaje sie na jakis, ale jasniejszy kolor;):D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaśniejsze kolorki z tego co wiem również są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ulala, wygląda ślicznie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiesz jak ja KOCHAM TEN BŁYSZCZYK, tylko, że mam 6 albo 9 :P nie mam pojęcia, który to numer. planuję zakup jeszcze 2!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜