Lovley Crystal Strenght - świątecznie.

Kochani dzisiaj tak szybko. Może część z Was wie, mam prawą ręke w gipsie, więc pisze lewą, choć jestem tylko prawo ręczna, ale jakoś sobie radzę.
W piątek przyszły do mnie lakiery z Plebiscytu Lakierowego, za które jeszcze raz bardzo dziękuje.
Mimo, że jedną ręke mam w gipsie nie przeszkadziło mi to o poproszenie mamy, aby mi te paznokcie pommalowała. Użyłam tego z Lovely Crystal Strenght o num. 182. [ zdj. porzyczone z bloga. ]
W buteleczce wyglądał ładnie, ale nie widziałam w nim nic co powaliłoby mnie na kolana. Kiedy mama pomalowała mi nim pazokcie, szczęka mi opadła!
Wygląda identycznie jak czerwone bombki na choinkę! Szczególnie w sztucznym świetle! 
Mój ulubieniec zimy!
9/10 punktów. 
Niestety zdj. nie ukazuje uroku tego koloru dokładnie. :( 

Komentarze

  1. Kolor super:)) Mam sporo lakierow z tej serii i sa moimi ulubionymi ;) myszki mamy podobne z G-Cube, tylko moja panterka jest po bokach i przy rolce:P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne faktycznie. Fajną masz tą mamę, skoro Ci paznokcie maluje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ten mój z Vipery Winter Fever 69 jest taki jak bombka :D możliwe, że go zakupię na konkurs - będzie po sylwestrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek :)
    a cała forka (z myszką na czele) prześwietna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor przepiękny, ale i tak myszka bije wszystko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna myszka ;) Ja mam taką zwykłą, zachęciłaś mnie do zmiany :D

    Wracaj do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuu nie dość, że czerwone pazury to jeszcze drapieżna mycha ;D ;P
    Bardzo fajny kolorek, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory! Lakier nr. 3 na zdjęciu wydaje mi się bardzo ciekawy. Lakiery jak lakiery, ale coo za magiczna myszka!! :-D

    Zapraszam do siebie, chętnie wymienię się Obserwowanymi!

    U mnie notka poświęcona zarabianiu na blogu.
    Pozdrawiam!

    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rozumiem, że jesteś chora i przez to masz większą wagę, nawet jeśli dobrze się odżywiasz, ale przecież nikt nie każe ci dawać zdjęcia do internetu, więc nie usuwaj jakichś anonimowych, obraźliwych komentarzy. Wtedy tylko udowadniasz wszystkim, że masz niską samoocenę i źle znosisz krytykę. Wydajesz się być miłą osobą i chciałabym mieć taką przyjaciółkę jak ty, ale gdybyś była moim dzieckiem, to Bóg mi świadkiem - zabrałabym ci komputer. Nie rozumiem ludzi, którzy dają na yt filmiki o tym, jakie mają kosmetyki, co noszą w torebce, jak się malują, jak wygląda ich pokój itp.. Współczuję Twojej mamie, bo sama jestem matką i nie wyobrażam sobie, żeby moja córka pokazywała w internecie jakie drogie kosmetyki super firmy posiada, które i tak przecież kupuje za moje pieniądze. Jeśli możesz - odpisz. Nie mam na celu obrażania Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie za bardzo tego rozumiem, pierw piszesz, że mogłabym być fajną przyjaciółką, a później że takiej córki nie mogłabyś mieć. Ja wydaje na kosmetyki, bo dla mnie to nie pieniądze wyrzucone w błoto. Inni albo kupują ciuchy, albo książki, niektórzy przepijają. Każdy inwestuje w siebie inaczej, ja nie dostaję wielu pieniędzy.
    Jeśli nie lubisz czytać/oglądać czegoś takiego to po co to robisz? Przez to i Ty się denerwujesz i ja.
    Co do usuwania komentarzy, to większość osób tak robi, bo bez sensu jest anonimowe kłócenie się z kimś, bo to nie ma końca. Moim zdaniem, jeśli komuś się nie podoba to niech nie pisze, chyba że ma dobre intencje i zrobi to grzecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli jeszcze nie wzięłaś udziału w moim rozdaniu to serdecznie zapraszam. ;)
    http://xdominikax3.blogspot.com/2010/12/moje-rozdanie-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  12. przepraszam bardzo, ale tak sie składa, że ona jest MOJĄ przyjaciółką i znam ją bardzo dobrze. to źle że inwestuje w kosmetyki, z którymi chce wiązać przyszłość?? nie wydaje na nic innego niepotrzebnego, nawet na słodycze rzadko. każdy lubi co innego, więc pani niech się nie czepia!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wiązać przyszłość z KOSMETYKAMI? Jak można z tym wiązać przyszłość?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow masz super bloga zapraszam do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ ja już obserwuję pozdrawiam juliax96 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjecie z myszka-szpan.
    hahahaahhahahahhahaha mam taka sama i co?
    LOLOLO HAHAHAHAH

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜