Birthday!

Dzisiaj krótko, bo czasu nie ma.
Wczorajszy urodzinowy makeup :



Komentarze

  1. jak zwykle bomba:) :* happy birthdaaaaay

    OdpowiedzUsuń
  2. tak przygladam sie Twoim fotkom i strasznie mi przypominasz Jordin Sparks-szok:)) Sto lat!! xxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego.;***
    noo a co makijażu to taki w moim stylu. :)
    podoba mi się.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamooooowity talent do makijażu oczu. Chodziłaś na jakiś kurs? :P
    Wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto ale Ty masz boskie te oczka! XD
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane dziękuje bardzo!;)
    A xDominikax3 - nie, nie chodziłam! To mi schlebia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne oczęta. chyba się zakochałam. <3
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. No Bosskie ..Massss..te Occyska!! ;p;* ;d

    Świetne fotki ! Kochana ;****

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜