Giveaway i Blog!

Kochani dzisiaj przychodzę do Was z Giveway'em!! Tyle, że nie na blogu, a na moim youtubowym koncie.
Do wygrania jest lakier L.A. Colors i Essie Tangerine [ do wygrania osobno ] zachęcam Was serdecznie! Wystarczy pod FILMIKIEM wpisać tylko, który z lakierów chciałybyście mieć u siebie!
 Wszystkie informacje znajdziecie w filmiku! ;) 

Drugą sprawą jest blog mojej znajomej. Chciałabym z całego serca Wam go polecić. [ Mam nadzieję, że nie zostanę zabita, bo nie spytałam się o zdanie. ;) ] Nie jest to żadna reklama itd. tylko po prostu dziewczyna robi tak piękne zdjęcia [ główne przyrody ], że zawsze poprawiają mi humor! Barwy tych kwiatów i ta zieleń! Aż żyć się chce! ;) Mam nadzieję, że będziecie równie zachwyceni jak ja! 
 

Komentarze

  1. kurczę, śliczne lakierki, oczywiście zaraz wskakuję na yt :)

    http://my-orange-island.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście wezmę udział w rozdaniu. :P Ale nie mam szans wygrać. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne lakiery, ale wielka szkoda, że giveaway organizowany jest tylko na yt, bo nie mam konta...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. szok! :O Dziękuję Ci bardzo za reklamę :D Niesamowicie się cieszę, że Ci się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜