PROSTY PRZEPIS: Puszyste placuszki z awokado.


Jestem fanką wszystkiego co proste i dodatkowo cenie sobie minimalizm.
Choć nie udało mi się jeszcze wypracować go do satysfakcjonującego mnie punktu,
to najważniejsze że... nieustannie do tego dążę. :)

Potrawy, które zaś przyrządzam od młodego wieku, zawsze są proste.
Czasem próbowałam czegoś bardziej skomplikowanego, 
co wymagało odpowiedniej temperatury produktu itp.,
ale zazwyczaj kończyło się to albo fiaskiem albo smak nie był dla mnie na tyle wyjątkowy, 
żeby wynagrodzić mi moje wysiłki. 


Nieustannie sama wymyślam różne przepisy. Od tak! 
Zastanawiam się na co mam ochotę, jakie składniki mi się z tym kojarzą i próbuję. 
Zdarza się, że nie wychodzi to rewelacyjnie, ale w najgorszym wypadku jest po prostu neutralne. 
Nie wyśmienite, ale spokojnie do zjedzenia. ;)


Dziś chcę Was poczęstować, w moim mniemaniu udanym, autorskim przepisem na placki, które zrobione są z :

2 większych jaj,
1/2 awokado (ok.60 g),
+ 4 łyżek mleka (orzechowego, zwykłego lub bez laktozy),


A ich przygotowanie jest równie krótkie: 

Zblenduj wszystkie składniki na gładko ruchami pulsacyjnymi,
Smaż na dobrze rozgrzanej patelni, na małym ogniu, ok. 1 cm placki.



Dajcie znać czy się skusicie na nie, a jeśli spróbujecie, 
to koniecznie chce wiedzieć jak smakowały!

Życzę Wam dużo uśmiechu i energii do działania! 
P.

Komentarze

  1. W porze obiadowej takie posty? :) Wygląda bardzo smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy filtrujesz wodę w swojej kuchni? Ja mam filtr molekularny z naturalną mineralizacją - dzięki niemu mam zdrową i smaczną wodę z kranu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜