Wzorek na paznokcie dla początkujących lub beztalenci.

"Chwaliłam" się Wam już, że moje wzorki na paznokcie to bardziej paciaja 3 latka niż jakikolwiek twór artystyczny. Jest to zasługa moich derilkowych rąk i braku ćwiczeń (no bo jak tu nabrać chęci skoro nawet jeden paznokieć nie wychodzi).
Jednak znalazłam coś, co i dla początkujących we wzorkowaniu i dla tych, którzy mają dwie lewe ręce, się nada. 

A mianowicie, skromnie nazwane przeze mnie, schodki.

Niby nic specjalnego, nic nadzwyczajnego, ale zawsze na paznokciu coś się dzieję i wygląda to ciekawie.
Do tego jest proste (skoro ja tak twierdzę to musi być banalne):

(GR - nr 386, BarryM - Muhroom, Essie - Fiji)

Wystarczy wybrać sobie 3 kolory, a następnie jeden z nich nałożyć na całą płytkę paznokcia, poczekać aż wyschnie, później innym kolorem zrobić trzy/cztery pociągnięcia różnej długości (może być stopniowo, ale też nieregularnie), poczekać aż wyschnie, i wreszcie, nałożyć trzeci lakier identycznie jak poprzedni, tyle że trochę wcześniej/krócej.





Mnie tam się podoba. A Wam?
Znacie jakieś równie proste wzory?
Buziaki. :*

Komentarze

  1. oooo faje :) na pewno wypróbuję bo równiez jakoś nie mam zdolności artystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wyszło Ci lepeij niż mnie ;) Ja miewam problemy z pomalowaniem paznokcia jednym kolorem. Zresztą od czasu kiedy piję tran, a paznokcie malowałam zgodnie z zaleceniami odzywką z eveline wszystkie lakiery odpryskują 3 dnia często w całosci z jednej płytki, za chwilę z drugiej. To skutecznie mnie zniechęca do szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś malowałam całe palce, a nie paznokcie, ale z biegiem czasu chyba się już wyrobiłam. :)

      Usuń
  3. miałam ostatnio coś podobnego, jednak zrobiłam w ten sposób piramidki;) fajnie dobrane kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można też zrobić w ten sam sposób chmurkę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale przy niej większa gimnastyka, bo w końcu chmurka jest okrągła, a pędzelki mają końcówkę kwadratową. :D

      Usuń
  5. Haha, u mnie nawet to nie wyjdzie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo spodoba mi sie Twoj wzor. ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten lakier z GR ♥ A co wzorku cudny jest ale chyba nawet taki mi nie wyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować, a nie od razu, że nie wyjdzie. :P

      Usuń
  8. Świetnie to wygląda! Ale wątpię, żeby mi się to udało :c

    OdpowiedzUsuń
  9. robiłam je kiedys :D i to tez jeden z nielicznych wzorków które mi wychodxą bo rece trzesa sie jak na odwyku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. po raz trzeci dziś widze ten wzorek na blogu :) modny jak widać hehe
    bardzo fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda bardzo fajnie i dla beztalenci czyli idealnie się dla mnie nadaje :D:D koniecznie muszę sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm to pewnie dla mnie się nada!
    Wygląda fajnie jednak ja użyłabym trochę innych kolorków, może kiedyś nawet spróbuje jak nie zapomnę.
    Zapraszam na mojego bloga
    natalax33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo iż wzór teoretycznie jest prosty w wykonaniu, to obawiam się, że mogłabym napotkać na spory problem podczas prób zmalowania czegoś podobnego. Przy moich dwóch lewych rękach przy schodkach mogłyby pojawić się komplikacje. Kropki stanowią jedyne zdobienie, na jakie potrafię się szarpnąć;) W związku z tym stawiam na ciekawe lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, dasz radę. Próbuj. Ja nawet ładnych kropek nie jestem w stanie zrobić, więc możliwe, że nie będziesz miała problemu ze schodkami. :D

      Usuń
  14. Ładne ale dla takiego beztalencia jak ja nadal za trudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wiary w siebie. Jak będziesz miała chwilę to spróbuj. :)

      Usuń
  15. Jak tylko paznokcie mi odrosną, muszę to wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótkich też pewnie nie będzie wyglądał źle, ale mam wrażenie, że optycznie skraca paznokieć.
      Daj znać jak wyszło. :)

      Usuń
  16. Fajne, ale obawiam się, że na moje beztalencie już nic nie pomoże i to też jest za trudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomoże, pomoże, ja nawet kropek nie umiem ładnych zrobić, a ten wzór mi nie sprawiał problemu. :)

      Usuń
  17. Pomysłowe i daje świetny efekt ! Wypróbuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! i takie proste? spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam ostatnio taki zrobić, ale jakoś wyleciało mi potem z głowy. Teraz już wiem, że muszę go zrobić, bo ja beztaleńcie do wzorków;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne, ale nie byłoby takiego cudownego efektu bez tak świetnie dobranych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie ciekawi taki wzorek ;> podoba mi się, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie Ci to wyszło :)
    i masz piękne długie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜