Delikatne brązy na deszczowe dni.

Ostatnimi czasy powróciłam do makijaży w brązach. Pogoda nie nastraja mnie do tego żeby szaleć z kolorami, więc stawiam na te klasyczne. Dzisiaj prezentuje Wam jeden z moich ulubionych - podkreślający oko. :)

Twarz:
Podkład - Rimmel Match Perfection, Light Porcelain + Garnier BB, Light dla skóry mieszanej i tłustej.
Puder - Manhattan Soft Mat Loose Powder, Natural.
Rozświetlacz - Revlon ColorStay Mineral Finishing Powde, Brighten.
Róż - Inglot nr 98.

Oczy:
Baza - Mac Paint Pot, Bare Study.
Zew. kącik i podkreślenie linii rzęs - Jeden z cieni Sleek Au Naturel.
Wew. kącik - MySecret Star Dust nr 1.
Tusz - Wibo Extreme Lashes.

Usta:
Pomadki - Rimmel Airy Fairy + Oriflame Spectacular Nude.







Mam nadzieję, że się podoba. :)
A Wy czego ostatnio używacie najchętniej?

Buziaki. :*

Komentarze

  1. Pięknie! A jakie masz boskie rzęsiska! U mnie zawsze królują brązy : ))
    Chodzi za mną ostatnio, żeby wypróbować jakiś drogeryjny krem BB. Słyszałem, że ten z Garniera nawet nieźle kryje. Jesteś z niego zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*
      Hm...Dobrze kryje jak na BB, ale Revlon Colorstay to to nie jest. Powiedziałabym, że krycie ma średnie. A po za tym sprawdza się całkiem nieźle, tyle że strasznie czuć alkohol podczas nakładania go na buzie. :( Po za tym sprawdza się bez zarzutów. :)

      Usuń
  2. Takie rzesy to prawdziwy skarb!
    A wogole to slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się delikatny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie masz piękne oczy :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty masz piękną buzię!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie.

    Masz twarz, do której chyba wszystko pasuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jak widać na moim blogu spokojnie się zrobiło... maluję się mocniej tylko raczej na potrzeby bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam zastój w kolorach. :D

      Usuń
  8. Piękne masz rzęsy! I usta! Cudo! :) Kasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜