OGŁOSZENIE: USŁUGI WIZAŻU I KONSULTACJE.


WIZAŻ:

Chętnie wykonam makijaż na:


  • Ślub, 
  • Urodziny,
  • Karnawał, 
  • Studniówkę, 
  • Sesję zdjęciową,
  • i inne okazje.

Przykłady moich prac można zobaczyć pod tym linkiem: KLIK!



KONSULTACJE:

Ze względu na coraz większe zainteresowanie tematem,udzielę również indywidualnych konsultacji kosmetycznych.

Porady dotyczące:
  • makijażu odpowiedniego dla danej urody,
  • technik makijażu, 
  • odpowiedniej do wieku i stanu skóry pielęgnacji buzi,
  • i ciała.

**********************************************************************************************************************


Lokalizacja i koszt: Miejsce oraz cena jest do uzgodnienia i zależeć będzie od wielu czynników. Jestem otwarta na wszelkie propozycję.

Wykształcenie: 
Nie posiadam kursów, ani nie skończyłam żadnych szkół w tym kierunku,
lecz pasjonuje się tematami urody od ponad 8 lat, mam spore doświadczenie i wiedzę w tym zakresie. 

Kontakt:
Zainteresowanych proszę o wiadomość prywatną lub telefon. 
W razie gdybym nie mogła odebrać, postaram się oddzwonić jak najszybciej. 




"I dream of making women not only more beautiful but also happier"
 ~ Christian Dior

Komentarze

  1. Niestety mi się te makijaże nie podobają przed i po. Ale to tylko moje zdanie, ważne żeby sama klientka była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaże są super, ale zawsze można się w tym zakresie dokształcić. Uczestniczyłam w wielu kursach makijażowych, ale najbardziej chwalę sobie kurs wizażu w Dolnym Śląsku! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜