NOWA INICJATYWA - Nowy Kanał na YouTube!

Cześć!

Już pewnie myśleliście, że zniknęłam raz na zawsze?
Może i w tematyce urodowej owszem, choć prywatnie, dalej się tym zajmuję
 równie intensywnie co wcześniej. Choć tęsknie, zdecydowałam się podjąć
właśnie taką decyzję.

Jak może część z Was wie - studiuję psychologię, która jest dla mnie
czymś więcej niż tylko nauką. Jako że znalazłam swoją drogę w życiu,
parę dni temu rozpoczęłam publikację materiałów na nowo powstałym kanale
  "ProgreSówka".




Filmy będą dotyczyć wszystkiego co wpływa na to, że żyje Nam się lepiej - 
ale żeby miało to ręce i nogi - jedziemy po kolei. :)

Do tej pory pojawiły się dwa materiały:




Jeśli też interesują Was psychologiczne tematy, to zapraszam Was
 do obejrzenia i skrobnięcia czegoś od siebie pod filmikiem na YT-
 jak się podobało, co byście dodali, a na co zwrócili mi uwagę.

Buziaki! 
Często o Was myśląca - Skonfundowana. :)

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba nazwa. :) Reszta oczywiście też, ale pomysł na nazwę świetny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜