APLIKACJA MINERAŁÓW: Lily Lolo Super Kabuki vs. Puszek do pudru Inglot.

Od pewnego czasu na rynku pędzli od groma. Do wyboru do koloru - dosłownie!
 Każdy powinien znaleźć coś dla siebie niezależnie od stanu portfela. 
Ale kupowanie pędzli przez internet jest mocno ryzykowne gdy sugerujemy się tylko samym zdjęciem, dlatego kiedy sama chcę coś wybrać szukam paru recenzji zanim się na coś zdecyduje. 


Pędzel ten został stworzony z myślą o aplikacji podkładów mineralnych,
 do czego według mnie... Nie sprawdza się. Dlaczego? 
Jest za mało zbity i zbyt zaokrąglony aby do tego posłużyć.
Jednakże nie oznacza to, że nie nadaje się do niczego. Wręcz przeciwnie!
Stał się moim ulubieńcem i nie zdradzam go z żadnym innym narzędziem,  
jeśli mowa o aplikacji pudru.

  • Dodatkowo jest miękki tak jak pędzle Zoeva, 
  • Przyjemność w wykańczaniu makijażu jest przednia. :) 
  • Myje się pięknie, nie odstaje ani jeden włosek, żaden też nie wypadł. 
  • Brak zatyczki, która pozwoliłaby go bezpiecznie przewozić,
  • Jest malutki (7 cm) więc nadałby się do tego idealnie! 
  • Stosunkowo wysoka cena (92 zł) również może niektórych odstraszać. 



Moim ulubionym sposobem aplikacji podkładów mineralnych, 
jest za to stosowanie puszka do pudru.
  • Dzięki wtłaczaniu produktu w twarz, pory staną się mniej widoczne,
  • Da mocniejsze krycie, przez wklepywanie,
  • Większą przyczepność, co łączy się z długotrwałością,
  • Jest też oszczędniejszą metodą: mniejsze prawdopodobieństwo fruwania minerałów w powietrzu.

Podsumowując: Polecam ten pędzel i uważam, że jest wart swojej ceny.
 Jednakże warto się pierw jednak zastanowić do czego będziemy go używać. 
W moim przypadku nastąpiła mała zamiana, to co do podkładu - 
służy mi do pudru, a to co do pudru - do podkładu. 

Próbowałyście jakichś alternatyw?
Pamiętajcie żeby starać się wprowadzać w życie trochę odmiany! :)

Komentarze

  1. Dobry kabuki to dla mnie podstawa przy nakładaniu podkładów mineralnych. W tej roli najlepiej sprawdzają się u mnie pędzle Real Techniques i Zoeva. Z Lily Lolo nie miałam jeszcze przyjemności używać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też najbardziej lubię używać go do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go niedawno recenzowałam i mam podobne odczucia do Twoich :) Lubię aplikować minerałki flat topem, gdyż mam co kryć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy:) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie; czy stosowałaś może kosmetyki mienralne od http://proto-col.pl/ ? Ich oferta wydaje sie być bardzo profewsjonalna i kusi mnie by kupić podkład mineralny, ale kompletnie nie znam tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Polecam Ci bardzo serdecznie kosmetyki od http://beautyoil.pl/ Jeśli chodzi o pielęgnacje twarzy to sądzę ze nie mają sobie równych . Ceny równieżsą bardzo kuszace , zapraszammy :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜