Wzornictwo paznokciowe - czyli moje wypociny. :)

Jeśli mieliście okazje czytać, którąś z moim paznokciowych notek, to na pewno wiecie, że ekspertem od wzorków nie jestem. Mimo to od jakiegoś czasu przekonałam się do robienia choćby najprostszych zdobień aby na tych paznokciach coś się podziało. Z biegiem czasu staram się robić coraz to bardziej "zaawansowane" wzory i muszę Wam oznajmić, iż jestem z siebie całkiem zadowolona. :)

Do mojego kombinowania bardzo przyczynił się SaheVite, który powoduje, że po raz pierwszy lakiery na paznokciach trzymają mi się dopóki ich nie zmyję. Są po prostu niezniszczalne! Bardzo się cieszę, że w końcu zdecydowałam się na ten lakier, oraz że uporałam się w końcu z rozdwajaniem paznokci, co również przyczyniało się do słabej trwałości lakieru. Mam nadzieję, że moje pazury będą w takim stanie do końca mego żywotu. :))

Jak już tak nachwaliłam siebie i SacheVite, to może pokażę Wam co udało mi się zmalować ostatnimi czasy:







Mam nadzieję, że pazury Wam się podobają, i że udało mi się kogoś zachęcić do spróbowania czegoś nowego.
Trochę wiary w siebie i cierpliwości!

Buziaki! :*

Komentarze

  1. Masz talent ;D Te środkowe mi się podobają, takie słodziuśne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki preparat pomógł ci z tym rozdwajaniem paznokci , bo ja używam regenerum do paznokci i na razie nie widzze efektów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim zdrowa dieta i witaminy, to na nie "zwalam" cały efekt. :) Non stop również używam odżywek pod lakier (najczęściej Eveline, teraz akurat mam Sally Hansen), ale im raczej zawdzięczam twardość, bo przed braniem witamin, nie widziałam poprawy w rozdwajaniu.
      Jeśli chodzi o to co biorę, to - Merz Spezial, witaminę E, Omega 3, chrom, magnez, B6 i cynk. :)

      Usuń
    2. Ostatnio kupiłam odżywkę Sally Hansen Maximum Growth Plus. Ja używam ją pod lakier i na lakier. Wzmacnia paznokcie, aczkolwiek szczególnego problemu z nimi nie mam, ale za to moja mama, która ma kruche paznokcie zauważyła ogromną różnicę! :) Paznokcie są wyraźnie mocniejsze i to już po około tygodniu.

      Usuń
  3. Jak Ty to robisz?! :O Przepiękne paznokcie i zdobienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy trochę czasu i wprawy. :) Nigdy nie pomyślałabym, że zrobię jakiś bardziej "artystyczny" wzorek, bo nawet nie potrafiłam namalować prostej kreski na paznokciach, ale próbowałam, czasem chodziłam w pociapanych pazurach, jednak się nie poddawałam. I tak oto w końcu zaczyna coś wychodzić. :)

      Usuń
    2. Też zaczyna ćwiczyć i jak na razie jestem na etapie "pociapanych pazur" ;-D ale się nie zniechęcam!

      Usuń
  4. Bardzo spodobały mi się kwiatuszki na miętowym tle ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię. :) W ogóle uwielbiam retro klimaty. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ombre na pazurach to zawsze dobry pomysł, kiedy się nie ma weny, a chcę się żeby coś się działo na tych paznokciach. :)

      Usuń
  6. Środkowy najpiękniejszy <3 może sprobuję zrobić coś w tym stylu ale wątpię czy mi wyjdzie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjdzie, wyjdzie! Trochę wiary w siebie, ćwiczeń i będzie super. :)

      Usuń
  7. Aha... widzisz jak Ci wierzę, że nie jesteś ekspertem od wzorków? WOW. Tyle w temacie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. :D Nie no, jeszcze nie jestem. :P Niektóre dziewczyny robią takie pazury, że wyglądają jak naklejki. Takie równe! :P

      Usuń
  8. o rany wszystkie piękne! talenciara ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy tylko pazury mi odrosną, przyjeżdżam i proszę o zrobienie pazurków, bo twoje mani wyglądają przecudownie. Różyczki pierwsza klasa a to ''coś'' z 3. propozycji tak bardzo mi się podoba, domyślam się że to było robione woreczkiem foliowym, czy się myślę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie ma sprawy, zapraszam. :))
      Tak, tak, robiłam to aluminium - fajny efekt, a łatwo zrobić.

      Usuń
  10. No właśnie tej cierpliwości brak ale bardzo mi się podobają twoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość trzeba w sobie wyrobić. Jak się parę razy pozmuszasz do stworzenia czegoś, to później już z górki. Trzymam kciuki za zmotywowanie się. :)

      Usuń
  11. Wszystkie super, ale w mój gust najbardziej trafiają pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są śliczne ;)
    Obserwuje ;))
    I w wolnej chwili zapraszam do mnie - wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ci wychodzą te pazurki! Zazdroszczę bo ja dopiero zaczynam i aż tak dobrze to mi nie idzie :) Nie tylko ładne wzorki ci wychodzą- masz piękne dłonie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne pomysły! I każdy z innej beczki - to pokazuje, jaka jesteś kreatywna! nie powtarzasz tego samego pomysłu, ale próbujesz różnych technik i wszystko Ci wychodzi. Fajnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze mani mnie oczarowało! Drugie robiłam na swoich na wakacjach i faktycznie - nie jest jakieś skomplikowane, a za to baardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜