Makijaż w złocie na życzenie. :)

Mamy weekend, więc tak jak Wam obiecałam – notka, a dokładnie makijaż specjalnie dla Ewelkaa96 !

Makijaż wykonany został:

Pędzle :
Do pudru, Elite Professional [ można dostać w Rossmanie ].
Do różu, Hakuro H21.
Do cieni, języczek Hakuro H70.
Do cieni, kuleczka Hakuro H76.
Do cieni, do rozcierania Hakuro H77.
Do kresek i brwi, Hakuro H85.
Oczy :
Cienie : Paletka Sephora, złoty i miedziany cień, oraz czarny do brwi. Paletka MySecret cień ecru.
Kredka Avon 24K, odcień Golden Black.
Tusz Max Factor, 2000 Calorie – Curved Brush, Black.
Twarz :
Podkład Maybelline, Affinitone odcień 03 Light Sandbeige.
Róż Loreal, Blush Minerals odcień 30 Soft Peach.
Puder - skrobia ziemniaczana.
Usta, Carmex w tubce.

Wykonałam go tak :










P.S.: Pewnie zauważyliście, że nie ma tu wymienionego pędzla do podkładu, mi osobiście Affinitone lepiej nakłada się palcami. :) 
Piszcie jak Wam się podoba! Buziaki! :*

Komentarze

  1. Ładny makijaż, choć zdecydowanie bardziej lubię Cię w odsłonie delikatnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) Po raz kolejny mówię: masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wolalam cie w subtelniejszych brwiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny, mi tez affinitone naklada sie lepiej palcami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie delikatnie acz z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonały, kreska dodała uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, bardzo się zmieniłaś, pamiętam cię od samego początku i szczerze mówiąc jak w bajce o brzydkim kaczątku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny makijaż, w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje kochana :*
    A makijaż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaaaa . ; ))
    genialny.! ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam twoje rzesy do nieba;)


    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/2011/10/pin-up-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chcę takie usta jak Ty!!! makijaż dodaje Ci dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż,ale strasznie intrygują mnie Twoje brwi, co ty z nimi robisz ,że są takie idealne? :) Może zrobiłabyś o tym notkę?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piekne oczy i rzesy <3 zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a wg mnie brwi za mocne i to sie niestety bardzo rzuca w oczy i przycmiewa caly makijaz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż Paulinko :)

    P.S. Czekam na fotki błyszczyka Power Shine na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie takie makijaże "z pazurem" :)
    Zapraszam do mnie
    http://patkawariatka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz przepiękne oczy :)

    i super ten pędzelek po środku ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też nie podobają się tak mocno podkreślone brwi, ale reszta jest super! Może tylko jakiś mocniejszy błyszczyk bym do tego dała :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo on do Ciebie pasuje.. :)
    Świetny, profesionalny.:]

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie carmex wygląda tak:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/11/jak-szybko-zmienic-makijaz-codzienny-w.html
    Jak napiszę recenzję to dam znać.

    U mnie akcja blogowa, więc może się przyłączysz?
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/11/czerwien-w-kazdej-postaci-akcja-blogowa.html

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś bardzo ładna ! make up pierwsza klasa :)
    a mnie brwi jak najbardziej się podobają ! podkreślają całe oko i dodają mu uroku :)
    serdecznie zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜